2013-12-13

Friday, I'm in love!



Kom precis upp ur badkaret efter ett välförtjänt och långt eftermiddagsbad.
Fönsterna är nästintill helt igen immade då jag badar så varmt, och då mina fantastiska växters cellandning syns tydligt då det är varmt inne och kallt utanför fönstret.

Det blev ingen tur till badhuset igår, fast jag var ganska glad för det måste jag erkänna.
Somnade på soffan en kortis och åkte sedan bortåt Tora för att laga mat tillsammans och gosa/busa med hennes två katter. Så idag tog jag mig en jogg istället. Kallt och lite tungt med andningen, men lyckades med min längsta runda hittills i höst. Hurra för mig! 

Fredag och helg nu alltså. Fint!
Ska förhoppningsvis bort till min vän Håkan för brädspel och på spåret senare idag.
Imorgon ska jag eventuellt hem till min kusin och träffa han och hans dotters nya bäbis chinchilla
och därefter är jag bjuden på en inflyttningsfest.
Söndag är också inbokat för skojsig aktivitet.
Ska hem till en vän på glögg och julfika-mys.
Dessvärre innebär detta att jag missar djurens rätts veganjulbord. Osis!

Nu spelas shoreline på musikhjälpen, underbart!

Puss&kram&hejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar