2013-12-12

Jag har en te- och kryddhylla jag

I förra veckan gjorde jag lite utav en såndär inför jul och helg och så vidare städning i krydd- och tehyllan, samt runt spisen. Blev fint och fräscht tyckte jag. Har jag bara massa grym musik som strömmar ut ur mina högtalare så är det inte så fasligt jobbigt att städa, egentligen.

Resultatet blev finigt värre, om ni frågar mig!


Idag kan dock ingen musik riktigt bidra till att få mig upp och storstäda. 
Är galet seg och mosig i huvudet.
Verkar som att bristen på solsken kommit ikapp en nu. 
Får hoppas att turen till badhuset med Tora ikväll får mig att piggna till.
Dock känns tanken på att gå ned i det kalla vattnet för att köra mina vändor 
motionssim  måttligt lockande just nu.
Suktar mest av allt efter bastun där jag kan värma upp mig efteråt. 
Och om det inte var så att jag snart skall träffa Tora så skulle jag nog tappat upp ett supervarmt 
bad till mig själv just nu, istället för att ha suttit här och skrivit om kryddhyllor ;)

Kram&hejs& ha det fint där ute i mörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar