2013-12-17

Gul chili


Ganska kul att flera av mina gula chilis blommar och ger frukter såhär mitt i december.
Alltså innan har jag tyckt att dendär gula chilin är bra mesig och inte alls så mycket att hänga i gran för.
Meeeen, då har jag endast förtärt den färsk!
Och vet ni vad, när jag lät den torka blev den stark som attan, märkligt nog.

Förövrigt har jag inte så mycket inspiration att skriva idag då jag suttit och försökt fatta mig på blogglayout och djävulens påfund; googel +, som jag lyckats lägga till så att vissa saker i min meny gått upp i rök och andra tillkommit. Jag är verkligen inte skapt för att reda i dator-krångel och speciellt inte webbdesign. Hu. Tur att Assar är här idag och lyser upp min tillvara om sitt fantastiska hundansikte.

Soo long!
Puss&kram&hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar